Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Είναι φυσικό να σε θεωρώ πνευματικά καθυστερημένο



Και βέβαια δεν είναι πως σε θεωρώ εγώ σοφέ λαγέ μου. Η δικιά μου κατηγορία ανθρώπων ζει στο περιθώριο τραβώντας κουπί από την αρχή ως το τέλος της ζωής της. Το ζητούμενο είναι τι κάνει η εκάστοτε εξουσία με τους πνευματικά καθυστερημένους. Γιατί η εξυπνάδα είναι γνώση και η άγνοια ευτυχία. Τώρα βέβαια αν διάλεξες την άγνοια και είσαι δυστυχισμένος σημαίνει ότι έκανες λάθος επιλογή. Δεν νομίζω να φταίω ούτε εγώ ούτε η ράτσα μου. Η αναφορά μου στην τρύπια αισθητική σου θα είναι πάντα επίκαιρη και θα το διασκεδάζω να σε βλέπω να καταπιέζεσαι απ’ αυτούς που γλύφεις. Ο συγκεκριμένος ποιητής έκανε συχνές αναφορές σε μουλάρια και βόδια. Τώρα μπορώ να είμαι σίγουρος για το τι είχε στο μυαλό του.


Για την


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου