Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Έλλειψη ανεξαρτησίας




Μια ακόμα διαπίστωση που την λες και όμως ενώ συμφωνεί όλη η χώρα, κανένας δεν την εμφανίζει. Άντε ας βγάλω πάλι τον συνάδελφο μου το φίδι από την τρύπα. Πάντως σε θαυμάζω σοφέ λαγέ μου. Ενώ αυτά που γράφω είναι αυτά που λες με το που θα τα δεις βρίσκεις το επιχείρημα να τα καταρρίψεις. Αυτή η διπολική στάση σου είναι εντυπωσιακή. Δεν μπορώ να καταλάβω σε μια τόσο μικρή χώρα πως χωράει τόση σχιζοφρένια. Ξεκινώντας από το  γεγονός ότι κάνω μόνος αυτό που συμφώνησα με μια ντουζίνα ανθρώπους σου λέω πως το να δίνεις μια λύση είναι το μισό. Το άλλο μισό είναι η εφαρμογή της. Ευτυχώς η ανεργία μου εξασφαλίζει χρόνο να το παιδεύω. Αλλά για σκέψου να κάνεις και εσύ κάτι. Για παράδειγμα αντί να μου λες τι θα κοινοποιώ να κοινοποιείς εσύ κι εγώ να το βλέπω. Η δημιουργικότητα δεν είναι όπως νομίζεις θέμα ταλέντου αλλά θέμα θάρρους. Έχω δει πολλά ταλέντα που βούλιαξαν λόγω τεμπελιάς. Το οικόπεδο είναι δικό σου και μπορείς να το πάρεις ξανά πίσω. Αρκεί να μην περιμένεις από τους άλλους να το διεκδικήσουν μιας και ο ειδικός και ο αντιπρόσωπος είναι κάτι άχρηστο αν δεν είσαι ασθενή ή άτομο με ειδικές ανάγκες. Το μόνο που χρειάζεται είναι το θάρρος της γνώμης που τώρα την κρύβεις πίσω από τον φερετζέ της ανωτερότητας.

Για την

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου