Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Κότες Ανάμεσα Μας




Και βέβαια επειδή καμιά κότα δεν αποδέχεται τον τίτλο οι τηλεκανίβαλοι αποφάσισαν να κάνουν την μπάζα τους κατασκευάζοντας τους ήρωες που τους βολεύουν. Ευτυχώς διακρίνω πια και τους ήρωες και τις κότες. Και αν δεν μ’ απατά η μνήμη μου από τα παιδικά μου χρόνια οι κότες επιβραβεύονταν κάνοντας Χρύσα αυγά μέχρι να φαγωθούν. Την εκατοστή αφίσα μου την αφιερώνω στους γενναίους που ξέρω από το διαδίκτυο και τις παρέες μου την φίλη και συμαθητρια μου την Βίκη, την Μαίρη και τον Σωτήρη τον Βασίλη και πολλούς ακόμα που δεν αναφέρω λόγο χώρου που έχουν τόσο θάρρος που δίνουν και σε εμένα και στα παιδιά που σιγά- σιγά αρχίζουν την δράση αφήνοντας τον φόβο στην άκρη. Οι κότες ας πάρουν αυτό που τους αξίζει. Μια μίζερη παράταση της μέρας του θανάτου τους.

Για την 
Πηγή : Έχιδνα Κερασφόρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου