Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Κεμάλ



Απ’ ότι κατάλαβες σοφέ λαγέ μου υπάρχει και Τούρκος ομόλογος σου. Βλέπεις αν οι υγιώς σκεπτόμενοι κυριαρχούσαν δεν θα είχαμε το παλιρροϊκό κύμα χαζομάρας στην τηλεόραση Φασιστικούς μονόλογους με μορφή ρεπορτάζ, Τούρκικα σήριαλ, και Αμερικάνικες σειρές φούσκα. Η Νέα Δημοκρατία της Τουρκίας (που στην Ελλάδα μεταφράζεται κάκιστα κόμμα των Νεότουρκων) είχε υγιώς σκεπτόμενο κόσμο που φοβόταν να μιλήσει για να μην βρεθεί σαν κεμπάπ στα δόντια των προσκυνημένων. Αυτό ζεις και σήμερα απολαμβάνεις την κλαδική σου οσφυκαμψία, την πίστη σου στην χολέρα του ήλιου του πράσινου, την αδυναμία σου να υψώνεις ανάστημα παρά μόνο σε όσους θεωρείς κοντότερους από εσένα. Η λύση στο πρόβλημα είναι τόσο παιδική που καταντάει γελοία. Βλέπεις γράφοντας σε έναν χώρο που είναι γεμάτος καταδότες έμαθα το βασικό. Ο δειλός πεθαίνει κάθε μέρα. Έχω ήδη ετοιμαστεί για την επόμενη φάση μιας και σήμερα κατάλαβα πως τα μισά που γράφω έχουν λογοκριθεί. Αν εσύ πεθάνεις περδώμενος μενθόλες (λαϊκιστή κλάνοντας μέντες) σου λέω πως δεν έχω τον ίδιο σκοπό. Θα είμαι σκεπτόμενος υγιώς μέχρι το τέλος της ζωής μου που δεν θα το προκαλέσω εγώ (προς αποφυγή παρεξηγήσεων για όσους έκαναν αυτά που έκαναν στις αφίσες μου).
Για την

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου